Members Skald Posted August 12, 2011 Author Members Report Posted August 12, 2011 Jag använder som det kallas i Sverige "Gum Arabic" till kanter & dylikt, jag tror det är det samma som Gum Taraganth, det luktar och ser lika ut och uppför sig precis likadant. Köper detta här i min favvokonstaffär i Sverige :-) http://www.skcab.se/...abic_75_ml.html Åh tack så mycket. Du får alltid vara min läderslöjdstolk märker jag. Gum Arabic vet jag ju vad det är, det borde gå att fixa. Skall bara se hur det ligger i pris jämfört med att köpa motsvarande mängd från utlandet. Tack tack. Quote
Members Suicide Posted December 25, 2011 Members Report Posted December 25, 2011 Åh tack så mycket. Du får alltid vara min läderslöjdstolk märker jag. Gum Arabic vet jag ju vad det är, det borde gå att fixa. Skall bara se hur det ligger i pris jämfört med att köpa motsvarande mängd från utlandet. Tack tack. Hi Skald, It is the same story about all specific supplies here in Finland. If you still need the Gum Trag, drop me a message - I can recommend you one ebay saller. He is in US but all the stuff I've got from him so far (including GumTrag) were delivered quite fast and seems didn't get frozen while transportation (at least they are working perfectly for me). Cheers Quote My leatherwork gallery
Recommended Posts