Jump to content
Tina

Till Alla Nordbor/skandinaver

Recommended Posts

Hello,

om ni brukar kika in på Tradera mellan varven har jag just nu en massa tidningar/mönster, verktyg och annat till salu som oxo skickas från/inom Sverige/Skandinavien. Jag säljer ut mina dubletter och annat lädermaterial:-)

http://www.tradera.com/auktioner/LethalWeapon

Tack för titten//Tina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei Tina!

Takk for sist vi "chattet" (om maker stamps, har kjøpt fra tuffcase nå i delerin plastic, Greit!)

Jeg vil handle av deg på Tradera må bare bli medlem først. Jeg har registrert meg, men ikke fått noe passord enda. Hvor befinner du deg USA eller Sverige? Jeg spør på grunn av frakt prisen. Du skal vel ikke gi deg med lær arbeide?

Vi snakkes!

Med vennlig hilsen !

trox

Hello,

om ni brukar kika in på Tradera mellan varven har jag just nu en massa tidningar/mönster, verktyg och annat till salu som oxo skickas från/inom Sverige/Skandinavien. Jag säljer ut mina dubletter och annat lädermaterial:-)

http://www.tradera.c...er/LethalWeapon

Tack för titten//Tina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei Tina!

Takk for sist vi "chattet" (om maker stamps, har kjøpt fra tuffcase nå i delerin plastic, Greit!)

Jeg vil handle av deg på Tradera må bare bli medlem først. Jeg har registrert meg, men ikke fått noe passord enda. Hvor befinner du deg USA eller Sverige? Jeg spør på grunn av frakt prisen. Du skal vel ikke gi deg med lær arbeide?

Vi snakkes!

Med vennlig hilsen !

trox

Hej Trox:-)

Jag bor numer i Sverige och skickar härifrån så portot blir mindre till dig i Norge. Nej, jag ger Aldrig upp läder, detta är bara en hel bunt av mina dubletter som jag tog med mig i flytten från USA :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,

om ni brukar kika in på Tradera mellan varven har jag just nu en massa tidningar/mönster, verktyg och annat till salu som oxo skickas från/inom Sverige/Skandinavien. Jag säljer ut mina dubletter och annat lädermaterial:-)

http://www.tradera.c...er/LethalWeapon

Tack för titten//Tina

Hej Tina!

Tack för tips!

Rikard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Tina!

Tack för tips!

Rikard

Som dom säger i USA, "You're welcome"

...och jag säger, "Tack för titten" :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei Tina!

Jeg får ikke registrert meg på tradera! Jeg fikk til svar at de ikke kunne verdifisere informasjonen jeg hadde uppgitt, (det var sikker fordi det ikke gikk å legge inn noe Norsk telefon nummer i registreringen.

Uansett får jeg ikke kontakt med dem. Kansje Tradera bare er for Svenske borgere?

MVH

trox

Hej Trox:-)

Jag bor numer i Sverige och skickar härifrån så portot blir mindre till dig i Norge. Nej, jag ger Aldrig upp läder, detta är bara en hel bunt av mina dubletter som jag tog med mig i flytten från USA :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...