Members Tony0778 Posted September 30, 2018 Members Report Posted September 30, 2018 Made from scratch. Stitching obviously needs some work! Looking forward to learning from you guys! Quote
Members battlemunky Posted September 30, 2018 Members Report Posted September 30, 2018 Excellent job on the stitching actually. Being your first project, you are light years beyond where I was with my stitching. Mine held together....that's about all I can say. Quote
Members Sheilajeanne Posted September 30, 2018 Members Report Posted September 30, 2018 :agrees with ballemunky: You should see MY first stitching project! Quote
Members kiwican Posted September 30, 2018 Members Report Posted September 30, 2018 I keep my first project where I can see it....as a reminder ! Quote
Members Tony0778 Posted September 30, 2018 Author Members Report Posted September 30, 2018 You folks are so kind and encouraging! Good people! Quote
Members battlemunky Posted September 30, 2018 Members Report Posted September 30, 2018 Mine was a pocket sheath and turned out to be downright dangerous. I modded it a few times and ended up tossing it. Quote
Members kiwican Posted September 30, 2018 Members Report Posted September 30, 2018 Mine was a sheath for a skeleton knife. Let's put it this way. If i was trying to make an orange it came out as a mongoose Quote
Recommended Posts